Bli medlem

Vill du bidra till ett rikare kammarmusikliv i Göteborg? Välkommen att teckna medlemskap i Göteborgs Kammarmusikförening!

Som medlem får du rabatterat pris på konsertbiljetter, inbjudan till trevliga medlemskvällar och mailutskick i god tid till varje konsert. Var och en som är intresserad av föreningens verksamhet och vill stödja den kan bli medlem. Medlemmar blir bjudna till föreningens årsmöte och väljer styrelsen. Som medlem kan man ställa förslag beträffande föreningens verksamhet och härigenom påverka repertoar och repertoarpolicy.

Årsavgifter FÖR MEDLEMSKAP SÄSONGEN 2023/2024:

Enskild medlem 250 kr
Familjemedlemskap 400 kr

Så här gör du för att bli medlem:
Fyll i formuläret här nedanför, så vi har dina aktuella kontaktuppgifter.
Betala sedan årsavgiften för valt medlemsskap till
Plusgirokonto: 53 96 34-6 eller
Swish-nr:
123 165 5729

Ange ditt/era namn på inbetalningen. Vi skickar en bekräftelse på mottagen betalning via e-post.
Maila oss om du stöter på problem: info@goteborgskammarmusikforening.se

Biljettpriser

Medlem 100 kr
Icke medlem
Ungdomar och studerande
Studenter vid HSM
fritt inträde

Vid familjekonserten:
Medlem 50 kr, icke medlem 100 kr, barn upp till 12 år fritt inträde
Biljetter till våra konserter säljs vid entrén från en timme före konsertens början.